Kesällä RDE Media toteutti Suomen Partiolaiset ry:lle kattavan valtakunnallisen mainoskampanjan. Suomen Partiolaiset ry:n markkinoinnin suunnittelija Susanna Ronkainen muistuttaa, että Partio Suomessa tarjoaa mielekkään harrastuksen ja mahdollisuuden kehittää luontosuhdetta. ”Kampanjan tarkoitusena oli houkutella ihmisiä partion pariin ja liittymään partioon. Samalla pyrittiin myös kehittämään partion brändimielikuvaa ja luomaan muistijälkiä.”
”Kampanjan suunnittelu RDE Median kanssa sujui erittäin hyvin!” kertoo Suomen Partiolaiset ry:n viestintä- ja markkinointipäällikkö Kaisu Tolvanen. Susanna jatkaa, että työskentely oli positiivista, vastauksia sai nopeasti ja muutenkin kommunikaatio oli joustavan sujuvaa.
”Kuvauspäivä oli olosuhteiden vuoksi pitkä, mutta pojat jaksoivat silti olla loppuun asti ystävällisiä ja pitää yllä hyvää ilmapiiriä.” Susanna muistelee. ”Kuvaushetket saatiin ytimekkäästi purkkiin ja materiaalia tuli paljon. Ja olihan meillä ajoittain ihan tosi hauskaakin! Materiaalit tuli kaikki ajallaan ja viime hetken korjaukset onnistuivat sujuvasti.”
”Kampanja pyöri valtakunnallisesti leffateattereissa, ulkomainoksissa, paikallis- ja pitkänmatkan busseissa, MTV Katsomossa, somessa, sekä Koululainen lehdessä ja jopa Aku Ankassa. Kampanjasta on tykätty sekä sisäisesti että ulkoisesti!” Kaisu kertaa.
”Positiivisia kommentteja on sadellut ympäriinsä ja varsinkin elokuvateattereissa pyörinyt mainos on saanut paljon kehuja vaikuttavuudestaan. Toimistollakin sitä jotain pidempää puolen minuutin videota on katseltu ihan kyynel silmässä.”